en till seg dag..

gahhhh.. känner mig så jäkla rastlös.. hela veckan har varit så här värdelös.
fick iaf godkänt på provet har jag fått reda på..

ska och hämta någon medicin mot kvalster sen också.. får se om det blir något bättre av den.. läkarn trodde det.. hon sa det att det kommer inte spela så överdrivet stor roll om jag vädrar dagarna i ända så kommer dom där jäkla kvalstrerna iaf att finnas i min näsa och störa den!!  kul vetskap.

ne, ska kanske åka och göra det nu.. sen iväg och jobba. lite tråkigt att man bara får jobba kväll hela tiden.. får liksom ingen kvalitetstid med Thomas känns det som.. menmen, jag ska inte klaga, jag får ju iallafall jobba lite ibland.. men det e ju tyvärr alltid så att jag får jobba när jag redan har planerat andra saker.

men nästa helg så ska jag INTE jobba.. då ska gubben och jag nog ta oss hem till Jenni, Micke och magen. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0