Nys och Fnys och Host.

Så såg min gårdag ut. Och likadant ser det ut att bli idag. Helt slut och trött. Ont överallt och vill bara sova hela tiden. :'(
Missar jobb-timmar pga att jag knappt tar mig ur sängen=SKIT!!!!

Fått iväg ett brev till mitt och Thomas fadderbarn iaf. Bra det.

Thomas försöker fortfarande få mig att välja ring, undrar om han är rädd att jag ska ångra mig?
:-P

Måste iaf ta och börja träna direkt jag blir frisk, kan inte vara så här fläskig på bröllopet.... Men det är ju såååååå tråkigt att träna..
:'(


Hoppas alla har en okej dag.

Ska lyssna på lite musik och lägga mig och vila ett tag till nu tänkte jag.


/Lotta
<3 Thomas

Kommentarer
Postat av: Helene

Att träna är kul! Det sitter bara i huvudet! =)

2008-03-27 @ 09:48:49
URL: http://enhelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0