Underbar dag.

Hur härligt är det inte att vakna tidigt på morgonen, hinna träna hundarna, OCH klippa gräset innan den värsta värmen kommer?! :-) Så skönt att ha det gjort.

Idag blir det stranden med Lollo och hennes 2 knoddar. Ska försöka få ihop en liten picknik korg att ta med. Mysigt.
Plus bjuden på lunch hos svärföräldrarna *snällt*
Sen kommer tjejerna och ska sova här inatt.

Imorn Petra mfl, stranden då kanske??? :-)  Någon som är ledig imorn??

Magen var förresten bra enligt bm, håller mig inom "kurvan", men jäklarns så varmt med är med extra kilon på kroppen nu. Vill ha ut våran bebis NU!! Men är inte så långt kvar nu, ca 3 månader. :-D



Ne, ska få på mig lite solkräm så jag kan vistas ute, ett dumt tilltyg det här med ljust piggment så man måste se ut som en kräfta under sommarn.. :-S




Kommentarer
Postat av: Jenni

Oj nu har magen blivit stor :) jättefin

2009-06-26 @ 14:25:33
Postat av: Petra

är det fint väder så jobbar jag, men vi får se till att ses någon kväll ändå! måste ordna magen på bild.. : )

2009-06-26 @ 21:25:02
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0