Allting rullar på här nu.

Oj vad det händer saker, tiden går fort. Alldeles FÖR fort tycker jag!!
Barnen växer och blir mer och mer idérika. Det händer saker kan jag lova. Tålamodet ska testas, man pressar gränserna så mycket man orkar när man är en liten småtting. :-)
 
Vi har nu grävt upp runt huset, dränerat och fyllt igen.
Jag har blivit klar med jägarexamen, trots KASSA nerver så sista uppskjutningsmomentet. Allt gick helt galant tills det sista, den löpande älgen. Vi hade övat som galningar. Kommer till uppskjutningen och tror du inte på fan att den älgen sprang flera sekunde snabbare än den vi övat på!!! Med andra ord, jag var jäkligt seg med att ladda om. Detta resulterade i att jag insåg att en sån bössa ska jag inte ha.
Nerverna hamnade utanpå kroppen. Men till slut så gick det. Jag klarade mig!!! :-)
Fy fan vad kul. Jag kan alltså se till att det hamnar mat i frysen, gubben min kan nu jaga sina jäkla rävar utan att fundera på maten. ;-)   :-P
 
Mer då, nu återstår att kratta hela tomten. Det är stenar nästan överallt. Vi ska gjuta fler hundgårdar, flytta en hundgård, mm mm mm mm.
 
Nu håller jag på och tvättar allt som behövs efter dessa dagar borta. Vi kom hem igår efter ha kört 50 mil med släp, hundar och pojkar.
 
Fick även äran att träffa den nya lilla Oliwer. Mina underbara Tobbe & Natti har fått sitt andra barn. En väldigt fin liten pojke som sov så gott i min famn. Dessa personer är några av de bästa som finns på jorden. Bara så ni vet.
 
Och även fått ett glatt besked att Peter & Madde fått sin lilla flicka. :-) Några veckor tidigare än dom var beredda på.
Fått så stolt information om henne. Så glad för eran skull. <3
 
Pluggat som en idiot nu på morgonen eftersom jag inte kunnat koncentrera mig på det på hela veckan pga skjut-kursen. Men men, nu är även pluggningen för denna vecka klar. Bara att pallra sig ut och kratta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0