Förkylning råder i huset.

Huuuga ja, är flera här hemma som inte alls är pigga idag. Får se om det ger med sig. Är inte riktigt förkyld, mest jäkligt trött och sliten.
Väntar på att posten ska komma så jag kan åka till affärn sen en sväng.

Haft huset fullt hela helgen, nu är några åkt hem, men kom nytt folk idag. Trevlans. Tur att man kan stänga av hörseln lite när man känner för det. :-P
Igår var jag riktigt osocial, somnade flera timmar före alla, sov först i sommar, sen när jag väl vaknade tog jag mig till sängen och somnade om direkt. :-S

Funderingar på hur tusan vi ska få till det på nerevåningen..,, Vet på ett ungefär hur vi vill ha det, men endå så kanske det blir jättetrist om vi väl gör det så..,,!!??

Fisen, OM jag åker söderut, har du tid med mig då för en gångs skull????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0