För det är

ingen vanlig dag, för det är älskLINGens födelsedag, HURRA HURRA HURRA :-)



japp, 1 år närmre 40 är han nu,min gammelgubbe ;-)


jag kom nyss på Casper med att ha klättrat upp på kökssoffan, hängde sig mot köksbordet och proppade munnen full med godiset som tjejerna fick igår när dom var påskkärring & påsktroll.... Undrar om han varit lika ivrig att komma åt om det var mat som låg på bordet, HMM.....

jag som tänkte jag var smart som ställde korgen med godis på bordet och sköt ut det lite från soffan.... men min son var smidig och börjar uppenbarligen bli lång också <3


blir att hämta tjejerna idag, dom drog som avlöningar till en kompis igår, och när jag frågade vilken tid jag ska hämta dom idag fick jag till svar:
-så sent det bara går....

hmmmm.. så kul tyckte dom det var hemma ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0