Nervig..

Tycker jag borde fått resultatet på provet och förra kursen snart... Hmmmm.. Men inget ännu..
Måste ju komma snart!


HUR kan man vara så UTBOTA korkad att man åker till badhuset på påsklovets första dag?????? Jo JAG!!! Vart inte det minsta lilla bubblande, är ju mest därför man åker dit, iaf jag ;-)
Hur som helst, trevligt var det med lite socialt umgänge och pojkarna hade kul och fick leka av sig lite. :-)

Men vad ska man ha för sig i resten av denna vecka då tro? Förslag någon??


Hade behövt lite färg från RUSTA. Någon som åker förbi en sådan?????





Inväntar nu finbesök för lite fika och struntprat, behöver inte hetsplugga idag för det gjorde jag igår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0