Kvällning igen.

Fick hem kort från bröllopet idag. Jag måste ge en STOR eloge (det heter väl så)?! till Petra och Nicke som kämpade med oss för att få bra bilder.

Svar ang en del kommentarer ang rovdjur.

Som jag skrev: de ska leva i skogen. MEN inte i den mängd vi har här i våra skogar. Hade vi bott närmre stockholm hade detta ALDRIG varit accepterat. Och som jag skrev, jag tycker det är OTROLIGT fel att föräldrar inte ens vågar släppa sina barn till skolbussen pga det stryket rovdjur kring deras tomter.

Men om ni som skrev dessa urbota kommentarer tycker om rovdjur så får ni gärna komma och hämta dom från våran närhet och ha dom hos er!


Nog skrivet idag, nu ska jag njuta av att läsa en toppenbra bok som jag fick på posten av Sofie, och sen somna.

Godnatt och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0