Ångest!!

Nu blev det jobbigt.. Ska sova på saken.. Kollat efter affären jag ska handla på och insett att den finns ca 30 mil närmre än om jag åker mot sthlm imorn. Plus Thomas ena dotter blev lite surig på mig när jag sa att jag kanske inte kunde komma på hennes lucia-firande. :-S Vill ju göra allt denna vecka.
På torsdag är jag ju bjuden på jullunch också.. FAN att jag inte har 450 timmar per dygn!!!!!

Så nu är frågan: ska jag åka och handla det jag ska imorn, och sen kolla om det går ett billigt tåg till sthlm senare i veckan?? ååå vad jag hatar att det är så långt överallt. borde ha ett flygplan så jag kunde ta mig fort dit jag ska...

Ska sova innan humöret sjunker alldelens för mkt. Vill ju gosa med Mini, men är så jävla sliten så orkar inte köra nästan 50 mil, plus väldigt dumt att frakta möbler så långt. :-S


Ne, godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0