Torsdagkväll.

Den här veckan har gått för fort. :'( Jag har inte hunnit det jag skulle ha hunnit. BLÄK!!! Varför går tiden så himlans fort
för?? Jag vill inte. Jag vill inte bli gammal så här fort!!

Tack Maria för all info ang Chinchillor. :-)

Idag har jag varit på jullunch med AnnaCarin, tänkte lägga ut lite bilder på henne, men ångrade mig, hon ska nog iaf få se dom först. :-P  Trevlans var det, iaf efterrätten. ÅÅÅ Vilken god chokladkaka. PRECIS i min smak, dock höll jag mig och tog bara en pytteliiiiiten bit. ;-)

Har städat hallen och försökt fått bort allt slipdamm efter mattläggarn, så min hals har krånglat som bara den dom här dagarna han varit här. :-S

Imorn kommer min toa hem också med Petraleverans. :-)

Ne, ska nog krypa ner under täcket och läsa lite.


TjoHej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0