Trött sliten och allmänt risig.

Så känner jag mig idag. :-)

Längtar inte alls till julen i år faktiskt.. Ska jobba HELA julen, vilket innebär att jag inte kommer träffa tjocka släkten som jag ALLTID gjort på jul.. Känns sämre än jag trodde det skulle göra faktiskt.

MiniMänniskans första jul, och moster är inte med. Fan så dåligt det känns!!!  Men nästa år, då VÄGRAR jag jobba.
Då ska jag vara med Mini, för då kan hon säkert prata massor, kommer bli en unge som aldrig är tyst. ;-)
Hon har det i generna, man kommer inte få en syl i vädret, hon är ju endå dotter till min BigSis. ;-)

Fick film på henne i veckan, och slås av hur fruktansvärt lik Emma (en kusin) hon är!! Läskigt!!

Haft nästan telefonfri dag idag, skönt ibland. Igår ringde telefonen i ett.

Gjort julgodis till svärföräldrarna också.
Nehepp, som vanligt skriver jag väldigt osammanhängande, men det bara blir så. Ska gona ner mig under täcket och fundera på om jag ska äta något eller inte.

TjoHej!



Kommentarer
Postat av: Bigsis

Nej det e lite tråkigt att du inte kan vara med å fira Julias första julafton faktiskt... =( Men men som sagt vi får ta igen det nästa år iofs lär hon inte prata så mycket när hon bara är ett år men hon lär knalla runt lite iaf =)

2008-12-13 @ 13:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0