Lovely. :-D

Jobbat några timmar idag. SKÖNT!! Så kul att få jobba lite. :-)
Sen en sväng förbi en vän och åt min matlåda där, sen iväg på jobbmöte.

Ska jobba lite extra på Mysen nu kanske. Ska iaf testa, får se om dom behöver mig mkt lr lite. MKT hoppas jag..
Det kanske löser sig på jobbfronten tids nog iaf. :-D
Trist som tusan att leva på Thomas kan jag lova.

I helgen blir det bara en massa mys. Ska börja rota i "kattrummet". Ska lägga golv där och måla väggarna.
För OM jag får till att öppna en webshop tänkte jag ha det rummet som lager. Plus alltid kul att ha ett fint hus, hela huset.

Väntar på att Thomas och ungarna ska komma hem så vi kan börja mysa. :-)
Samuel skulle nog på fest ikväll lät det som så honom lär vi inte se röken av idag inte.

Ne, ska städa lite nu så min älskLING blir glad. :-D





HejHej :-)

Kommentarer
Postat av: Fia

;) Mm, hon kom imorse:D Skönt med lite jobb!

2008-11-07 @ 15:35:15
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0