Mysdag ikväll. :-)

Nu är det över två år sen vi sågs, karln min och jag. :-)  MYYYYYS!!!!
Ikväll blir det nog räkor och vin. <3


Sista dagen med dom där jäkla kortison-tabletterna nu. Ansiktet kokar på mig. Hur obehagligt som helst.  :-S
Inte har jag blivit mindre sjuk heller tycker jag. Astma-mätaren lyckas jag inte blösa högre heller. Jäkla SKIT!!

Snart åker Thomas till Norge igen. :'(  Funderar på att försöka ta mig till MiniMänniskan då, men vet inte riktigt hur det ska gå till. Ska kolla, kanske finns något billigt tåg??!


Ne, ska dona lite nu.

TjoHej!!

Kommentarer
Postat av: sofi

Vadå två ÅR sedan????

Ja, åk till sthlm o stanna på en fika hos mig på vägen :)

2008-11-06 @ 09:11:20
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0