Söndag.


Idag ska vi iväg på jaktprov igen. JAG ska gå med Reppo.. hahaha.. hmmm.. Thomas ska döma en annan hund.
Jag har NOLL kondis och NOLL lokalsinne. Och ska dessutom gå i en SKOG i flera dagar.. hmmm.. Blir en rolig syn för dommaren iaf. :-P En liten brud travar omkring med världens flås och försöker bära på en tung ryggsäck med mat... ;-)

Sitter och slurpar i mig en HallonSmoothie. Så gott och uppfriskande så här på förmiddagen tycker jag.

Kommer en och kollar på min gamla skruttibangbang bil idag också, ska ut och se om den startar ens.

Ne, ska dona lite nu.

TjoHej. :-D








LILLFIS :-D

Kommentarer
Postat av: Paula

Lycka till :)

2008-11-03 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0