Onsdagkvällning.

Sitter och väntar på att min Prins ska komma från jobbet. Har hjälpt Hildes ena barn med en häst (en shettis, lagom storlek på häst tycker jag). Men nu tröttnade hästen så vi lämna den till stallet och gick in istället!!


Imorn ska vi försöka få upp mig på en häst. Sen ska vi iväg och titta lite i affärer tror jag det stog på schemat imorn.
Trist bara att kontot inte vill spendera pengar på kläder. Dessutom är allt så sjukt dyrt här i Norge.
Menmen, titta kan man ju alltid göra. Och drömma sig bort lite. ;-)


Mhm. dagarna här går SÅ mycket snabbare än när vi var på jaktprov.

Tack Sandra att du är så söt. :-D  Men du flyttar ju hem snart. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0