Onsdagmorgon.

Huuuuga vad kallt och trist det blir i sängen när min älskLING har gått ur den.   :'(
Gör inte mkt nu.
Ligger och ojjar mig för att Hilde sa jag ska rida idag.


Någon som vet hur man kommer över en fobi som är så extrem så du nästan grinar av den??

Trött idag känner mig. Sena kvällar och tidiga mornar.

Jag längtar verkligen tills jag kommit igång ordentligt igen, vill bli mitt vanliga glada jag, skönt jag har Fian och Petra att ventilera mig med. :-)  Men när vi kommer hem, då är jag nog mogen att ta tag i allt, gå igenom huvet och själen. Få svar på lite funderingar, ta tag i min dröm om att starta eget. Jag tror och hoppas innerligt att inte badrummet blir alltför dyrt, för blir det för dyrt så finns ingen chans att komma igång och starta eget än på länge.

När pappsen kommer upp (NÄR kommer du upp förresten?? Noll koll) så ska han hjälpa oss att riva ut allt kakel mm.
Sen måste vi dit med en byggfläkt som ska torka badrummet. Sen ska vi lägga matta. Blir en mörk, typ skifferliknande på golvet, och väldigt ljusa väggar.

När vi endå håller på så funderar vi på att slänga ut badkar och dusch, & köpa ett bubbelbadkar för 2 istället.
Vi ska även köpa nytt handfat för vårat vi har nu är helt sprucket och gulaktigt.
Plus leta badrums-skåp.

                           

Har någon av alla mina underbara Svegs-tjejer idé på färg på ett sådant?? Är nog bara jag som inte är en blivande inredare i det gänget. ;-)


Fredag vecka 46 är alla braiga tjejer jag umgås med välkomna. Blir nog taco´s, eller vad säger ni?
Än så länge är det: jag, petra, ida, helene (men vilken?), cattis (tror jag), sandra, emma (förhoppningsvis)

så är det. ska bli najs med en tjejkväll utan utgång. (som nog alla märkt att jag inte är så mkt för) :-P


Ne, ska gona mig lite, sen upp och hjälpa Hilde med vilddjuren (barna)



HejHej



Kommentarer
Postat av: Fía

Du va mkt för utgång förut iaf:)

2008-10-15 @ 10:10:12
URL: http://dagarmedfia
Postat av: sandra

Kom hem, jag vill hänga med dig nu när jag är i Sveg :)

2008-10-15 @ 13:08:29
URL: http://sandrawager.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0