AtjoAtjo Prooooosit!!

Någon som har något roligt att berätta? Själv har jag ägnat dagen åt att nysa, skicka jobb-ansökan, städa och hänga tvätt. Inte någon superkul dag med andra ord, men tusan så skönt det är när det är gjort!! Att köpa en avfuktare är nog det bästa köpet vi gjort. Tvätten torkar mycket snabbare än i torktumlaren. Ska nog ta mig en tur bort till Lollo om jag orkar, ge hennes son lite gamla jakttidningar. :-) Middagsförslag tack?! Blev precis ivägbjuden på tårta ikväll. Måste försöka sova några timmar nu på eftermiddagen så jag håller mig uppe ikväll. Fryser som en tok fast jag har varmt inne tack vare våra värmepumpar!! Ska vila nu så det blir folk av mig nångång!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blodpudding med bacon o lingonsylt ska vi äta :)

2008-09-17 @ 17:20:23
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0