Bra dagar.

Igår var vi igår, Prinsen och jag. Riktigt mysigt.
Åt lunch på ett ställe som var HELT KASST!!!!!!!! Jag tog pizza, vilken var HELT bränd. Prinsen min tog kebabtallrik och fick brända pommes. Killen som jobbade där pratade i telefon från att vi kom in, till dess att vi gick.
Jag var tvungen att ropa på han för att få betala vilket inte gick att göra medans han pratade i telefon pga deras kortapparat.  Sååååå....,,,, ät aldrig på en pizzera på torget i stan säger jag bara. BLÄK!!!!
Aldrig mött en så otrevlig person som borde vara trevlig då man står i en sån butik. PLUS det tog 35:minuter att få maten.
Jag ville gå därifrån eftersom maten aldrig kom, men karln min tyckte att vi snällt skulle sitta kvar och vänta.
Nästa gång, då bestämmer jag!!! :-)

Händer idag då? Solen skiner som tusan. Ikväll ska vi rensa och städa.


Ne, ska dona lite nu. Kanske se om någon frisör har ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0