Idag kommer bli en lååååååååååång dag.

Vakna upp med VÄRLDENS huvudvärk. Känns som ögonen är på väg att kollapsa..
Kommer bli en lång dag idag känns det som. Har en JÄTTEbusig son som river fram allt vi städade undan igår.. Hmmmm..... :-P             

Vad ska man ta sig för att göra idag då förutom diska & tvätta tro?!?!?! Posta julkorten kanske hade varit en bra idé för det har jag fortfarande inte kommit ihåg att göra.



Mysa på med Casper & magen, som för övrigt börjar bli för jäkla tung och otymplig (hela jag är extremt stor just nu). Men SNART så börjar kampen med att gå ner i vikt.
Aldrig i mitt liv att jag ska väga så här mycket igen.
Men man får kämpa lite. Ska bli mysigt att ut & gå med syskonvagnen.
Riktigt nöjd med vårat inköp där. :-)
T.o.m spjälsäng är klappat & klart. Och bilstol finns det också..

Vad kan jag ha glömt?!?!? 
Kläder har jag efter Casper & Julia så det kan jag inte behöva införskaffa...... 


Förslag någon??  


Ne, bara att sätta fart med all tvätt så man har gjort någon nytta idag iaf. Sen sätta sig med det trevliga jobbet;räkningar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0