År 2010.

Nyårsafton tillbringades några timmar hos Sofi & Jörgen. Där var även Suss & Löken.
Sen åkte vi hem och jag slocknade direkt jag la mig. Kände mig inte pigg alls.
Så nu är man liggandes med förkylning och feber på gång.
Igår hade jag en sliten liten Prins. Febern var ett faktum och han var väldigt kinkig. Blev en alvedon till honom så han kunde sova lite. Idag har han feber och är JÄTTEFÖRKYLD. Han hostar och nyser konstant min stackars lilla kille. <3


Julen firades med min släkt i år. Fick braiga klappar.
Bla presentkort på IKEA så nu är det bara att hitta saker till hallen så den blir klar.

Har hittat klockan jag ska ha men den är tyvärr slut i lager på alla affärer. Vad tusan gör man då?
Borde ju iofs vara väldigt enkelt att göra en likadan hemmagjord.
Någon som har stora (helst svarta) siffror att bli av med????
Väntar på att få golvet lagt, men det verkar dra ut på tiden. Skulle vara klart före jul var det sagt, men ännu har inget hänt. :-S


NE, om man ska gona ner sig bredvid LillPrinsen en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0