Fått skäll..

... pga för sällan uppdatering i min blogg.. Ajdå.. Ska försöka komma på något att skriva.
Vart en sväng på BVC idag, Casper var inte särskillt intresserad av att kladda med färg, han ville hellre mysa.


Han fick ett jättefint lektält när han fyllde som kom för någon dag sen så vi satte upp det idag. HAN ÄLSKAR DET!!
Är från BR-leksaker. Med en liten tunnel han kan krypa i, plus ett tält till. Färgglatt och jättefint.
Och så fick han en traktor med mängder med ljud som jag tvingats lyssna på igår & idag så öronen nästan blöder.
Men glad blev han och det är det viktigaste.

Väntar på ett pris-förslag från Linda på hennes vagn också. :-)     Letar ju syskonvagn eftersom Casper blir storebror i vinter.. <3


Imorn händer det nog inte så mycket, kanske till Sveg och kolla om dom fortfarande har utförsäljning på Folkan. Någon som vet??


Just ja, Blixtra (sista drevertiken) har flyttat till ett helt underbart par i Värmland. Toksköna människor som jag hoppas vi träffar snart igen. :-)


Ne, undrar om chefen blir nöjd nu att jag har skrivit lite. ;-)   Hade velat ha in bild på lektältet men min dator vill inte ta emot bilder från min mobil... :-/  Hur gör man då? Försöker fixa inställningarna men datorn bara hakar upp sig då.


Ne, godnatt nu. :-)





Blixtra.




Och Bruno flyttar nu i helgen som kommer:







Nu finns bara Bure kvar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0