Oj vad tiden går..

Jag har som vanligt glömt bort bloggen.
Börjat planeringen av stora projekt ang våran tomt & vårat hus. Hoppas allt går vägen så det blir som vi vill ha det. :-)
 
Dagen har spenderats på en strand med massa barn & några andra mammor. Trevligt var det minst sagt!!
Morgondagen bjuder troligtvis på besök låter det som. Återstår att se.
Snart har jag slutprovet för denna kurs.
Även fixat boken till nästa kurs som börjar om några få dagar. Spännande!!
 
Varit på utställning med Herröskogens Bonnie, drevertiken våran som gick i jaktklass, hon slutade med ett VG, vilket vi blev OTROLIGT nöjda för, med tanke på att den lilla tjejen aldrig gått i koppel. Samt att hon inte direkt är van att vara med en massa hundar på det viset.
 
 
Ne, nu ska jag ta och fixa lite nu, sen sätta mig och tokplugga innan jag slocknar!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0