Pluggning..

 
 
Pluggat några timmar nu ikväll. Gått riktigt bra. Men får ont i ögonen av att sitta vid datorn och glasögonen har gått pajj... Illa!!
 
Längtar tills min gubbe är hemma. Ska bli så kul att se pojkarnas miner när pappan är hemma imornbitti när dom vaknar. :-D          <3  Våra små hjärtan. Helt galet vilket kärlek man kan känna till sina småttingar. :-)
 
 
Vart iväg en sväng med Sofi & småttingarna, medans hon smet iväg på kulsaker så åkte jag till Elin & Felicia, sen stack vi till lekland så barnen fick härja av sig ordentligt. :-) Det var riktigt lyckat!!
Men fasen vad trött jag var efter flera nätter med extremt dålig sömn, sen upp kl 05.00 och sätta sig och köra en jäkla massa mil. Men det gick bra som tur var. Var inte alltför många sura minder den dagen.
 
 
 
Veckan som kommer blir intressant, nervöst men blir nog kul iaf. Sen om några veckor ska jag & mina pojkar iväg och hämta våran lilla Spinna. Då blir det liv i luckan kan jag lova!! Som att det inte redan var det. :-P
 
Nej, om man skulle ta sig i säng snart innan ögonen trillar ihop så jag orkar med en dag med full fart med min fina lilla familj imorn. :-D                   <3
 
 
 
 
Ååååå vad jag önskar att denna fina familj bodde här uppe med oss. Livet hade blivit stor aning roligare då. :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0