Zumba...

Mhm.. tjejerna har visst lyckats med sin övertalningskampanj.. Jag lovade i någon känslig stund att jag skulle följa med dom på Zumba.. Hmmmm.. Jag har NOLL kordinationsförmåga, men det kanske är ett bra tillfälle att träna upp den. ?! Någon som varit på Zumba??


Lyssnat på underbar syskonkärlek nu på morgonen.. Casper försöker förtvivlat få kontakt med Gisela som sitter djupt försjunken i tv:n... GECKA KECKA GECKA KECKA ropar han. Gisela ger till slut upp och vrålar tbx JAAAAAAAAAA VAD ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR DEEEEEEEEEEET??????????????????????  Ahhhh, härligt. :-P

Tänk hur det kommer att låta här om några år när tjejerna börjar ha hem killar och både Casper & Rasmus ska försöka få vara med och störa och bråka och ha sig... Ahhhhhhh, mina öron kommer blöda då. :-P
Eftersom dom nästan redan gör det eftersom dom små liven skriker på mig istället för att lösa sina tjaffs själva. :-P




Tröttheten slår till den här tiden eftersom mina småttingar har kommit på att det är JÄTTEKUL att gå upp halv sex på mornarna..

Ne, ska se om jag kan få till en bild på nya hårfärgen :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0