Meeeeen då.. Jag glömmer bort bloggen..

Vad har veckan och helgen innehållit då tro??!!
 
En tur till fjället har det blivit. 3-4 grader var det där, Blåst & SNÖ blandat regn= ÄNNU  mer SVINKALLT!!
En husvagnstur med 4 ungar kan minst sagt kallas intressant..
 
Men fasen, jag har inget att skriva.
 
Sista veckorna har huset varit FULLT(!!!!!!!!) med folk, massa roliga människor har varit här.
 
Får se om gubben och jag får oss några dagars semester, kanske åka och välja ut vilken valp vi ska ha.
Jag hade kunnat tänka mig en tur till ullared och leta julklappar. Meeeeeeeen gubben min är inte riktigt lika intresserad av det som jag. :-P
 
Men, nu är det nya pluggningstag som gäller. Känns som det går rättså bra hittills.
Men vill plugga in lite så jag kan ha lite semester med gubben också. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0