Vilken helg!!

Haft en bra helg, dock blivit på tok för lite pluggat. Men känns som jag har rätt bra koll på denna kurs. Jag hoppas det iaf. Slutprov på den nu i veckan som kommer.
Imorn börjar nästa kurs, men jag har inte fått hem boken än. Hoppas den kommer i början på veckan.


Dagen har gått åt till att umgås med fina fina fiiiiina Petra som äntligen är hemma en lite längre period :-)
Denna underbara människa som jag kännt i snart 6 år. Som tog mig under sina vingar när jag anlände till denna lilla by. Går inte att med ord beskriva vad denna fina vän betyder för mig. :-)  <3


Dagen har även gått åt till att umgås med Hanna, en ny bekantskap som jag redan tycker jäkligt bra om. En social tjej med mycket skinn på näsan. Alltid kul med nytt folk.
Vad har jag mer gjort?? Hmmmm...

Gårdagen blev det grillning med vilda småttingar, och galna vuxna. Bildbevis finns!!


Idag har även mitt hår kapats. Blir spännande att se vad nästa steg blir. Hanna fick gå loss på det med Sofis sax, vilket resulterade i att en ordentlig bit försvann, vilket var extremt behövligt. Nästa dejt blir nog lite slingor av något slag. Frågan är bara om jag vågar det hon tycker jag ska göra...
Jag vill ju vara ljus i skallen. Men less på att vara vit. Vill vara blond, inte vithårig!! Men när man gör färgning eller toning blir det inte fint. Och bleker man blir det vitt och det gillar jag inte heller.
Aja, får se om jag vågar mig på hennes ídé..
TÄNK om man kunde få tbx hårfärgen man hade som liten.. *drömmer mig tbx*


Ne, morgondagen ska nog ägnas åt att plocka upp efter mina småhjärtan som lyckats stöka ner som satan trots att dom knappt vistats inne dom sista dagarna.
Kanske åka till Sofi och äta skorpor, eller till Issis och bara prata strunt. :-)

Morgondagens kväll blir att råplugga och äta godig middag.


Sleeptajm strax tror jag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Galet! Känns som om vi alltid har känt varandra! Kramar!

2012-06-10 @ 23:56:36
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0