Nu är lite energi tillbaka.

Dom sista veckorna har oavkortat gått åt till att försöka bli frisk och att få pojkarna friska.
Ett jäkla skit när karusellen är igång..
Meeeeeeeeen nu hoppas jag att det är slut med dumheter, att alla jäkla baciller an hålla sig borta från oss ett tag.
Hade varit väldigt skönt och välbehövligt.
 
Har även sen jag skrev sist varit på Ullared. Det hade säkert varit jäkligt kul att gå omkring där om man var lite piggare än jag var just nu. Men vafasen, nu har jag iaf sett det.
Får prova spara ihop lite kronor till vår/sommar får då ville Marie att vi skulle åka dit igen. :-D
MysPys, bodde hos ett väldigt trevligt folk, Marie bjöd på galet god mat, och det va bara kul att träffa henne igen. :-)
 
Dagen då?! Gått åt till att vaska pärlan, det behövdes verkligen. Pluggat har jag inte hunnit med idag,
får ta igen det till veckan. Men har iaf hunnit umgås med trevligt folk, och nu väntas det visst filmkväll med dip och gottis här i huset, inte speciellt ofta det händer kan jag lova....
 
 
Ne, ska ta och mysa ner mig under täcket i soffan och invänta filmen nu.
 
Tjipp och hej! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0