Shit!!!!

Är SÅ NÖJD med mig själv gällande pluggningen hitills. :-)
Så kul att det gått bra, dock jäkligt missnöjd blev jag när jag på en inlämningsuppgift och ett prov "bara" fått G.
Men nu har ju skolverket (urbota DUMT nog, enligt mig iaf) ändrat betygsskalan från IG-MVG till A-E,,,
Hmmmm... Detta innebär att jag lär kolla upp på fusklappen vad varje bokstav betyder i IG-MVG skalan. :-)
Och till min STORA lycka inser jag att vafan, jag fick ju fasen VG+ på sista inlämningsuppgiften. :-D JAAAAAA!!!!
 
Hur som helst, kvällen har spenderats med tvättning, barnnattning, fikning med fin vän samt pluggning!!
 
Ger dock upp för denna kväll.
Har nu bara några frågor kvar på denna inlämningsuppgift, vilket jag borde hinna imorn och på onsdag. :-D
 
Morgondagen är fullbokad, likaså dagen efter.
 
Fullt upp! Kämpigt att vara mammaledig och samtidigt plugga. ;-)
 
 
Ne, nu är det dags för kvällsmys. Snaaaaaaaart hela SEX (!!!!!!!) år ihop med min gubbe. Hur tusan firar man det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0