morgonpyssel

Vaknade och kände mig lija jäkla krasslig idag igen. Kokat lingonsylt nu på morgonen. Skulle bakat men orkar inte just nu. Har iaf fått till lite vanilj och kanelbullar för nån dag sen. Kalas i helgen ju!!
 
Helgen då, vi skulle vart till stora staden på bröllop, detta var vi tvungna att hoppa över pga doktorbesök med liten pojke istället. 
 
Helgen tillbringades istället med en hel nygrillad ren och hemmagjord potatissallad, så det gick ingen nöd på oss. 
 
Helgen som kommer skulle ha tillbringats i stora staden den också men vi får hoppa över det också.  
Helgen blir istället kalas och folk på besök. Nästa vecka blir ju Casper 4 år!!! Och jag blir något äldre ;-)
 
 
Ne nu ska jag bädda ner mig under täcket i soffan och vänta på att rösten ska komma tbx efter förkylningen vi hade!!
 
Ha en bra dag alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0