Måndag och ny kurs.

ÄNTLIGEN!!! Är den senaste kursen över. Och ingen är nog gladare än mig. Bara provet kvar i den, får jag ett godkänt så blir jag nöjd.
Börjar en ny kurs idag, den ser 10 ggr roligare ut. :-) Hoppas att den är det också.
 
Glad och relativt pigg idag. En vän sa åt mig hur jag skulle bli av med den eventuella bihåleinflammationen, och det verkar faktiskt funka. Jag har fått tbx lite pigghet, fått sova nästan helt ostört inatt.
 
Dagens kommer att bestå av: pluggning till provet, pluggning på nya kursen, matlagning, mysning med mina älsklingar och eventuellt kanske lite städning ikväll om jag känner för det.
 
Ne, fortsätta plugga lite nu. :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0