Jahopp. Prov skrivet, nu är den kursen avslutad.

Så här i efterhand, var den kursen rättså rolig, om jag jämför med den jag läser nu. :-P
 
Helt färdig idag, pojkarna har varit vakna av och till hela natten, som längst i ett kör var dom vakna i nästan 2,5 timme. MITT I NATTEN!!! Ena pojken var varm i morse, och den andra grinade fram tills eftermiddagen då han somnade i min famn. :-/
Men peppar peppar, ikväll när dom somnade så kändes ingen varm. Hoppas hoppas.
 
Verkar gå lite magsjuka lite överallt nu så pojkarna får bli hemma imorn, följa med morsan sin på spännandeheter, lekning och lunchätning, frågan är bara vad det ska få bli.
 
Måste kolla vad frysen har att erbjuda. :-)
 
Ne, lägga ett trött öga på en till fråga innan jag ger mig för ikväll. Knepiga frågor den här veckan tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0