Yes yes yes!!

Det rullar på nu. Vardagen har kommit ikapp oss. Imorn börjar våran minsting hos dagmamman. Skrämmande vad fort dom här två åren har gått sen han kom.
 
Massa annat händer också nu. Bla har jag äntligen bokat tid för jägarexamen.
Började plugga på den för ca ett år sen ihop med en vän. Det blev lagt på is eftersom jag istället valde att lägga min tid på att plugga till uska.
Hur som helst, har under flera års tid kollat med dom i Sveg om det inte ska bli någon kurs som jag vill ha den (en intensivkurs för jägarexamen) Men det har hitills inte funnits någon som passat för stunden med dom priser som det oftast blir.
 
Nu har jag iaf ÄNTLIGEN (!!!!!!!!!!) fått plats på en intensivkurs ihop med en vän som också velat göra det här en längre tid. Mycket enklare och roligare att ha någon att göra detta ihop med. :-D
 
Annars är allting som vanligt. Vi väntar med spänning på att se om våran lilla tjej har några bebisar i sin mage. :-)
Det rullar in valpintressenter med en jäkla fart så det hade vart kul om hon fick en hel hög småttingar. :-)
 
 
Just ja, till Agnes stora lycka har jag kommit på att jag absolut måste ha en ipad. Nu är bara frågan hur många jobbdagar jag får inom närmsta tiden så jag kan spara ihop till en sådan så fort som möjligt. :-)
 
 
 
Nej, måste plugga nu så jag kan koncentrera mig på att läsa igenom jägarexamensboken som borde komma hem vilken dag som helst. :-D
 
 
TjoHej!!
 
 
 
Vissa i denna familj har den onekligen bra ibland.
 
 
Någon som är intresserad av att köpa dessa?? Dessa har som sagt mestadels legat orörda, och nu har jag ingen användning av dom eftersom jag får andra på kursen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0