Yes yes yes!!!

Gårdagen gick SKITBRA rent ut sagt!!
Källaren är utriven, övervåningen är belamrad med saker, men det får gå!!
Blir att få iväg allt skräp på tippen, sen bara vänta på att det ska gå att gräva ute så vi kan dränera, sen hoppas på att källaren torkar. Våran tidsönskningsplan är att vi ska ha rummen nere färdiga i höst igen.
Tänk vad kul om det gick att få till. :-)
Blir kul att få inreda åt ungarna sen. Eldar upp en del skräp, vingligt trasigt skrivbord, ÄNTLIGEN rök det!!!
Sofforna är bortskänkta, dom kommer inte att få plats sen iaf.
Blir lite nytt och lite gammalt sen. :-)
 
Ååååå vilken beslutsångest, jobba här eller på annat ställe i sommar?!?!?! Ungarna tycker annat ställe, det hade kunnat vara kul att se nått annat, plats för oss alla och djuren finns ju. Hmmm... Åååååååå.
Jaja, får se efter anställningsintervjun vad jag känner skulle vara bäst. Men kul iaf att man ens får komma på intervju. :-D
 
 
Just ja, till min STORA LYCKA (!!!!!!) säljer dom nu Tassimo Gevalia Latte Macchiato Caramel i Sveg nu. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad bra!! Godaste kaffet jag någonsin smakat tror jag. :-)
 
 
Ne, ta och plocka lite, imorn är vardagen ikapp en också, sportlovet är slut för ungarna, jag har sista veckans inlämning innan lite praktik.
 
Sen även snart är det att åka på hjärtundersökning för ena pojken igen. Jag HOPPAS att det inte blir hjärt operation. Jäkla skit att man ska gå och vara orolig hela förbannade tiden. MEN jag tror och hoppas att hans lilla hjärta har klarat av att läka av sig själv. Känns som en hjärtoperation är väl stor grej för en så liten människa. :-/
 
 
Jaja, fått ur mig lite frustration nu iaf. Inte kul inlägg för er kanske..
 
Tjipp & Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0