september är kommen.

Herregud, vart tar tiden vägen?! Börjat jobba lite vilket känns bra. Pluggar fortfarande, dock är det så förbannat mycket krångel när man läser via dom jag gör så jag har noll motivation och inget engagemang alls. 
 
Hösten bjuder väl på lite jobb hoppas jag, praktik som jag ska prova få göra på nått större ställe, få se om jag kommer in i det så jag lär mig nått. Jag och teoretisk inlärning går inte hand i hand !! 
 
Helgen då?! Den har bjudit på oväntat besök som dessutom hade med en väldigt önskad present till storpojken, som han önskat sig en cross. Och vad fick han tro?! Jo en fin cross som innebär att jag får motion tills han lärt sig köra själv. :-) två flugor i en smäll alltså!
 
kalas har vi hunnit med också. Denna vecka bjuder på provskrivning, jobb och finbesök. :-)
 
Men fattas två människor i form av Maria och Arvid!!! :-(
 
Ne, sätta lite fart nu kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0