3/4-2008.

Måndags: var fortfarande lite småbakis.

Tisdags: var en snabbsväng till stan och träffade både Paulina och Sandra lite kort, men intensivt. ;-)

Onsdags: jobbade, sen åkte gubben och jag och tittade på saker till bröllopet, men bestämde oss dock för att titta mer på två andra affärer där hemma. :-)

Torsdag: letar buketter till bröllopet, samt klänning till min blivande brudtärna. ;-)  plus ska in till sveg en sväng tror jag, kanske simma lite? *pekar på dig* ;-)   
plus att gubbens knoddar kommer ikväll, mys. :-)  så tyst och trist i huset när dom inte är här... kanske ska spela in dom en hel dag och ha i bandspelarn veckorna dom inte är hos Oss.. :-)  

Fredag: lugnt, tror jag. ska nog försöka ta tag i den där jävla träningen som är så tråkig, nu..  behöver någon som puschar på mig. någon som känner sig manad??
   :-)


får se vad helger har att bjuda på, kanske grillning?? är ju nästan vår nu.. slask med andra ord.. !!!!

ne, ha det toppen.. tjoflöjt!! :-)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lillfiisen e min Systerson

2008-04-03 @ 09:14:47
URL: http://miimsan.blogg.se
Postat av: sandra

jag är på :)

2008-04-03 @ 13:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0