BrudBukett..

image63

lite suddig bild.

testade bara.. ska dock vara dubbelt så mkt blommor..
så länge sen jag höll i en blomma så med tanke på det så är jag faktiskt helt nöjd.
fick iaf till den formen jag vill ha. tyvärr är de blommor jag vill ha på TOK för dyra.. men rosor funkar lika bra det. :-)

vart en skön dag, fixat tid för mitt hår nu så vi får se vad det blir.. blev en liiiite misslyckad incident med det igår.. hehe.. jaja..,, det löser sig nog det med.

fick trevligt besök ikväll också. alltid kul med glada människor.!!.

jaha, nu var boende bokat också. Thomas och Jag ska iväg på en myshelg nu snart. ska bli kul. :-)

ne, ska gå igenom bröllopskorten för en absolut sista gång. imorn ska vi nog skicka dom. frimärken i stora mängder är väldigt dyrt !!!  jaja, det går ju iaf till något som jag åtminstone tycker är kul.

Till Ina: icke förståeliga, det förstår du när du träffar dom.. en del pratar något som låter som grekiska ungefär. :-P fast det ska nog föreställa svenska..


ingen bebis ur Jenni idag HELLER.    :'(     *väntar*


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag ska också göra min själv när ja väl gifter mig, för äre nått ja e bra på så äre just blomsteruppsättningar ;) hehe..
TACK SÅ HEMSKT MKT FÖR INBJUDAN TILL BRÖLLOPPET, set kom i dag :) (läs min blogg)
Puss gumman

2008-04-10 @ 16:42:35
URL: http://miimsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0