Ett nytt liv??

Tänk vad skönt det skulle vara, ett nytt liv där varken dator, telefon eller tv fanns..  fast, det kanske vore tråkigt??
men ska iaf börja med telefonfria dagar har jag bestämt. vet bara inte vilken dag i veckan som passar bäst..
mån-fre kan det ju bli jobb och jag måste ha telefonen igång. och på helgen kan det hända något skoj.. hmm..
så det får nog bli söndagar.. :-)

vi vill ha en sommarstuga!! så nu letar vi tomt för fullt. kollat med markägaren och den vill att vi ska komma med ett förslag på vilken del av dens mark vi är intresserade av. kul. :-)
får se om vi skulle kunna få den biten som vi allra helst vill ha..
tänk vad skönt, bomma igen huset, åka iväg hela sommarn..  vilket lyx, frågan är bara HUR man skulle ha råd med något dylikt..
:-S
men som sagt, vi får se vad markägarn säger för pris till oss, om det är rimligt eller ej..

såja, NU är alla inbjudningar utskickade.. skickade den sista igår (hoppas jag)

mhm.. händer inte mkt idag inte. blir kanske lite städning och bakning.. får ju finbesök flera gången dom närmsta veckorna.

just ja, snart åker gubben och jag iväg på myshelg. :-)  inte ett DUGG avis på dig Petra.. jag föredrar kylan.. *hmpf*  eller inte!! 


snart åker måsfarmen.. skönt.. dom är HUR söta som helst, men dom låter som 20 måsar som skränar hela dagarna.. man blir rättså mätt på det ljudet.. ;-)


ne, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Helene

Vart är min inbjudan då??

2008-04-15 @ 11:11:38
URL: http://enhelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0