Fredagkväll.

en lugn kväll som jag mestadels har sovit mig igenom.. *sköööönt*
dragit ur telefonen och ska slå av mobilen, känner mig så där tråkigt osocial, Petra, u know why....


jag lyckades, Marlené. :-)

image65image66

image67


Ledsen, Kingen vill verkligen inte vara med på bild. :-P



nu ska jag krypa ner i soffan, har ingen whiskey, kan man byta ut din drink mot något annat Marlené?? :-)

Pratat en hel timme med Jenni idag, så glad att vi fått tbx våran kontakt igen, den var lite lat ett tag förut, men nu har jag min gamla vän tbx. :-D  *älskar*


Kommentarer
Postat av: Mammi

Helt underbar jätte fin tror nog att han är lika tjurig som husse men byta ut Wiskyn är svårt.....men drick nå varmt Kram Mammi

2008-04-11 @ 20:35:41
Postat av: Mammi

Vet du sen Bosse såg korten på (Kingen) du nu
hetar han BOSS så nu är det namnet som gäller synd att han inte kom på det tidigare.......men okej nu kör vi med BOSS och det passar verkligen han går sin egen väg klart det är BOSS ser fram mot då vi kommer upp kram Marlene

2008-04-13 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0