Helgen är nära nu.

Snart 1 vecka sedan Charlie gick bort. Gör så ont att tänka på allt Malin och Charlie planerat, usch.

Hmm... 1 valp har flyttat, ännu 1 flyttar idag. Ska bli otroligt skönt.
Idag blir det lunch med vännerna, och så ville gubben Min ha med mig på utveckligssamtal för hans ena dotter så det ska jag också på. Måste se till att våra pass är giltiga också.

Ang bröllopet, det ramlar in ja-anmälningar nästan varje dag nu. Kul. :-)
Fick förovrigt ca 300 öl-glas igår. Skulle visst få bestick också.  Så himla snäll Du är. :-) Inte helt fel att slippa lite utgifter nu.

Finns det något godare än mörk choklad? :-) Mmmmm.

Testade förresten den nya Daim-en igår. Ingen höjdare kan jag lova. :-S

Håller på och lagar en stek nu. Får bli det till middag. Fick knäpp igår (en bra sådan) och städade när jag kom hem klockan tio på kvällen.. Hmm... Bra drag där. Jag AVSKYR att städa. Det är ju såååååååååå trist rent ut sagt.


Men jag MÅSTE verkligen städa..
Nästa vecka får vi ju fin-besök från Sollefteå. :-) 
Kan inte se ut så här då.. Hmmm... 

Ha den bra dag.

Vila i frid Niklas och Charlie. <3


Denna bild är tagen på stolpen som Charlie flög in i. :'(
image64

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad va det för meddelande du skicka imorse??? Jag fick det, men fick ju inget svar när jag frågade "Vadådå?" :) Va inget fel i att du fråga. Blev bara nyfiken varför du fråga:)

Hemskt allt med Malins sambo o det. Förstår att det är jobbigt för er alla!!!

Hoppas ni får en fin helg iaf. Kul md bröllopet:D

Kramar Fisen

2008-04-25 @ 14:20:37
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Paulina

Ja det var ett tag sen nu.. Usch på oss =P Men jag är hemma måndag till onsdag denna vecka, så vi kanske kan umgås lite?

Kram

2008-04-26 @ 12:35:43
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0