Jag blir TOKIG!!!!!

image59

igår var här lervälling ÖVERALLT!! men idag, DÅ jävlar är det SNÖOVÄDER!!! :'(
VAD VÄRDELÖST!!!!!!!!!

*mutter* jaja, är nästan helt färdig med bröllopsinbjudningarna nu.. :-)  ska bara leta rätt på dom sista adresserna..
undrar om vi har glömt att bjuda någon?! Thomas gick igenom sin lista och jag min igår.. jag kan iaf inte komma på någon fler.. hmmmm.... vet inte riktigt vart man ska dra gränsen.. men nu har jag nog bara bjudit såna som jag har kontakt med, inte såna som jag bara säger "hej" till på stan nuförtiden..

gubbens lista såg liknande ut, fast jag vet nog inte ens vilka en del är och han vet inte ens hälften på min. :-P
blir bra det, massa nytt folk.. vilken blandning det kommer att bli om alla verkligen kommer.. hahaha.. stadsbor blandat med svegare blandat med icke förståeliga. :-)



till Fisen, nej Myran i förra inlägget är inte du, utan en släkting!! :-P

ina.. namn glömde du ju :-P vet ej vad gubben din heter i efternamn. ;-) skicka sms istället..

Kommentarer
Postat av: Fisen

Jaså:P

2008-04-07 @ 12:30:15
Postat av: ina

ok, messat :) vad är icke förståeliga för nåt?? :D

2008-04-07 @ 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0