Kul. :-)

att folk redan har börjat tacka ja till att komma på vårat bröllop. :-)  bara så alla vet.. det blir mer en bondefest. :-P
inte ett sånt där fint "gråta-bröllop"         ;-)

kom fram till att vi skickat 80 kort och lagt ca 15 i folks brevlådor.. shit... vad har vi gjort?! har vi bjudit halva sverige nu?! hmmm.. :-S  men kul blir det..

lite folk från värmland är bjudna, några stycken från gymnasiet.. inte många, men det blev nog.. hmmm... 7 st kanske.. tjejerna med sambos som jag lärt känna här uppe i urskogen, släkt, någon smålänning, någon norsk och några 08:or..  bjudit VÄLDIGT många bebisar eller små barn.. :-)  så snälla, ta med er knoddarna, vill inte ha en sån där stel fest..

och till alla som läser min blogg, som vi har bjudit på bröllopet... vi kom på efter vi tryckt korten ATT vi glömde skriva att det finns ett varndrarhem några kilometer (kanske ca en mil) från där vi kommer hålla till....

plus en jäkla massa åkrar. så plats finns det. om inte annat för tält. :-P

någon som har förslag på vart Thomas och jag kan tillbringa bröllopsnatten??? pliiiiiis kom med förslag,, för det har jag inte kommit på över huvudtaget.. :-S

Thomas och jag skulle ha gjort finmiddag ikväll, sen kom vi på en sak.. VARFÖR ska vi lägga så mkt tid på att laga mat när vi kan mysa istället?! någon som kan gissa vad det blir istället?! ;-)

Åse, jag tar ditt inlägg som att du tackar Ja till inbjudan?!

Kommentarer
Postat av: Petra

mat från thaivagnen? : )

2008-04-11 @ 09:54:58
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: johanna

lotta, ja tycker ni ska åka till storhogna, visst de tar en stund men de är verkligen värt det.

2008-04-11 @ 18:32:17
Postat av: Mimmi

som att ja tackar ja , Du kan man göra nå annat än att tacka ja till att komma på ditt bröllopp ? Du anar inte hur tacksam ja e för att du bjöd mig, :D
Självklart kommer jag :D

2008-04-11 @ 22:47:59
URL: http://miimsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0