Onsdag.

vad händer hos alla idag då? här är det fortfarande förkylt.. uchsi.. inte mycket att göra åt..
blir nog ett biobesök t veckan.. (inte riktigt min likör), men gubben ville när vi endå ska iväg och sy in och upp klänningen min.. mhm.. får väl offra mig dådå.. ska även se ut kläder åt gubben min.

blir nog en storhandling också, börjar eka i skåpen nu..inte kul alls när man ska försöka laga något gott.
men idag blir det iaf spenatstuvning. :-)  *MUMS*  såååååå gott!!!

ne, ska gå och leta lite hostmedicin för så här kan jag inte gå längre...

Kommentarer
Postat av: Fia

Nej, jag är inte sjuk....helt frisk!

2008-04-16 @ 10:20:40
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0