Dagen som gått.

Varit in till Nyköping en sväng idag. Testat sminkningen inför fredag. Blev nöjd. Enkelt och diskret precis som jag vill ha det. Har även beställt bukett, öven den väldigt enkel, diskret och färglös. :-)

Träffat prästen också. En riktigt cool gubbe. :-)
Inte gjort så mkt mer.

Till Ida: Jag köpte mig en locktång, den var lite halvkass eftesom att jag köper budgetsaker, så du får gärna ta med din iaf. ;-)

Ont i ryggen idag så jag knappt kunnat röra mig som folk. Känns som att Thomas har legat och sparkat på mig hela natten.

Träffat bandet också, shit, vi har hunnit massor av saker.

Längtar tills mina Sveg´s tjejer kommer hit så jag får visa vad som gjort mig till den jag är. :-)

Jag längtar hem kan jag tala om!!!! 

Ne, nu ska gubben kolla datorn lite.

Hejhej.! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0