måndag!!

image30

det här bakades igår. intogs med hallongrädde. mkt gott! :-)
Samuel och jag sandade hela gårdsplanen igår. var ju blank-is.. :-S

sen gjorde vi nog inte så mkt mer.  jag och min älskLING gosade mest!!!!

händer idag då?!
Kaarina har vart här så vi har vart ute och gått lite.
nu har jag påbörjat städningen. måste plocka undan MASSA saker som står och samlar damm.
fått allergiprovs-svar.. kvalster allergi har jag tydligen. härligt. lr inte!
fick veta att man ofta blir allergisk för mer saker senare i livet om man har det, av läkarn. kul..... :'(

sitter och letar på nätet nu efter allergivänliga dammsugare samt sängkläder. det lär bli ett dyrt kalas det här.
men jag e TRÖTT på att vara konstant förkyld.

pratade med Jörgen. han e tydligen också kvalster allergiker. han blev mkt bättre när han satte in en luftvärmepump. så det har vi pratat om att göra. TYVÄRR så e det förbannat dyrt att köpa och ha igång. MEN det e ju värt det om jag får testa att vara frisk.....

har ju varit konstant sjuk i ca 22 år nu.. så det skulle vara rätt kul att se hur det e att tex andas genom näsan utan problem. :-P

det var det...

ska in och hämta gubben från jobbet om ett tag, sen hem och laga stekt fläsk, potatis och löksås. *mmmmmumma*  det ska bli gott.!!

vad har alla gjort i helgen då??

Kommentarer
Postat av: Fia

Sikket långt inlägg du skrivit då!!!
Usch o fy för att va allergisk mot kvalster. Du är säker på att det inte är Thomas??:P Fast sjuk i 22 år, då är det nog inte han:D
Vart hos tandläkaren och de har pillat med mitt tandkött då det är inflammerat:S Gör oooooooont!!!
Jag har haft Johanna här du vet. Annars är det lugnt!
På ons blir det lägenhetstitt =)
Pusspuss

2008-02-18 @ 13:19:32
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Jenni

Skönt att du äntligen fått reda på varför du alltid är sjuk, fast jobbigt med allergi!
Nu finns det en magbild på min blogg..
kram

2008-02-18 @ 14:33:40
URL: http://Jenni85.blogg.se
Postat av: Fisen

Det har inte med det att göra!:)

2008-02-18 @ 20:34:56
Postat av: Fisen

Vadå stackars lilla katt??? Han måste ju få komma ut lite!!!:D Han vänjer sig!

2008-02-18 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0