söndag kväll.!!.

image29

lite sånt här har vi smällt i oss med hallongrädde till. !! :-)  *smaskens*

Samuel och jag har sandat gården. GLANS-IS överallt.  :'(

gjorde en thailändsk rätt idag. HUR JÄVLA STARKT SOM HELST!!!! så jag tog upp mat ur frysen istället!! ;-)

Johanna..,, jag e INTE riktigt nöjd med att du har övergett mig här borta i ren-landet!!!!  (djuret ren alltså)

händer nu till veckan då?! ska göra mitt prov som inte blev av förra veckan..

den här helgen har blivit precis så lugn och skön som jag vill ha dom!! får se om jag hinner ner och klappa Jenni på magen lr inte.. jag hoppas det, men det e rättså tomt på pengafronten kan jag tala om. tyvärr.

läggdags alldelens strax!!!!

hoppas att alla Ni också har haft en bra helg!!

Till Mamma: du måste ju skriva någon kommentar när Du e inne och läser!! :-)

puss och kram Lottsi.,      ;-)       <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0