hujhujhuj..

trött idag.. jobbade igår.. skulle jobba 7-16.. kl 13.30 kom chefen och frågade om jag ville gå hem. glad i hågen sa jag ja.. men sen kom bomben.. bra, men då kan du jobba ikväll istället då.. smart jäkel till chef jag har va.. haha.. jaja.. det gjorde jag istället.. fick iofs ihop fler timmar på det sättet, plus några OB-timmar.. alltid bra!!

göra idag då? ska t Sveg och plugga lite matte, men innan dess åker jag nog t Petra i Härdal och lagar lite korv och makaroner.. *gottis* (hon har nog glömt att jag har lite halsfluss kvar) hihihi...

MEN, nu ringde AC.. NÅGON har snott bilen för henne... ehm... hmmm... vad gör man när man bor här? vi vet ju redan att herr konstapel inte gör särskillt mkt. Maddes bil vart snodd TVÅ ggr i somras, men om jag nite minns fel så fick hon allt leta reda på sin bil helt själv... stor idé med en p-station i sveg då va?!

kan ju även nämnas att AC bor ca 1,5 minut från den stationen!!!

ne, ska klä på mig och åka in t Sveg och skjutsa Oliver till dagiset!!!!

hörs!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja typ det ändå jag gjorde i förrgår va att montera säng. Så det mesta gjordes då. Igår var det mest lådor o sängbord som monterades upp!
Har sovir UNDERBART bra inatt:)

2008-01-24 @ 12:51:32
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0