ny vecka...

sitter och fryser och mår illa.. :-S       går magsjuka lite överallt just nu verkar det som.. :'(

ska t tandis idag.. :-P  USCHI!!! men jag MÅSTE få bort dom onda tänderna!!

skrivit ihop två st jobbansökningar, så nu ligger det två stora kuvert här, fulla med arbetsgivarintyg och meritförteckningar!!! :-)

jag HOPPAS verkligen på att få ett VETTIGT jobb nu.. :-D
önskar att Frasses fanns här, och att dom jag jobbat för tidigare fanns HÄR!! då skulle jag ju trivas jämt och ständigt.. hade så himla bra jobb där hemma, MEN intresset för gubben här uppe var ALLTFÖR stort för att jag skulle kunna motstå att flytta hit och börja ett liv med honom.. hmmmm.. surt att han inte kunde flytta ner, hade iaf jag haft jobb hela tiden!!

plusgrader här idag förresten..

nej, nu ska jag gå och försöka sova, måste vända på dygnet för jag ska jobba natt nu i veckan.. bäst att börja redan idag.. :-S   fattar bara inte riktigt vad jag ska göra nu inatt när gubben min endå sover...

någon som känner sig manad att vara vaken och sitta med mig i telefon?! :-)  *ler stort*

ne, ska lägga mig och se om illamåendet går över. :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0