Måndag och tokstressad!!

Imorn åker min blivande man till min papps och börjar fixa saker inför bröllopet.
Jag kom hem från jobbet nyss, med MASSOR av energi, (konstigt nog) och skulle ta in tätten som jag och Carro åkte hit på dom lediga timmarna idag och tvättade..

Kom som sagt hem. Och VAD tror ni har hänt?!

DET HAR SPÖÖÖÖÖÖÖÖÖREGNAT på min tvätt. :'(  Ville bara grina och skrika och bli skitarg, men det har jag inte tid med. För jag ska packa kläder åt Thomas, mig och ungarna för ca 2 veckor frammåt eftersom Thomas och jag åker utomlands efter bröllopet och blir borta några dagar... :-S
 
HUR ska jag kunna packa DYNGSURA kläder??!!   :'(

Sen TILL RÅGA PÅ ALLT så tappade jag ett av dom enstaka rena klädesplaggen jag har just nu RÄTT ner i en hink med tapetklister som min gubbe uppenbarligen inte tagit undan efter sig...... GAAHHHHHHH

Gissa om mitt mått är rågat???!!

Tack förresten till Svärfar som varit här och matat hundarna åt oss. GULD VÄRT!!!! MASSA TACK!!! :-)

Imorn ska jag förresten luncha med AnnaCarin, en vän som jag inte umgåtts med på ca 7 månader, då vi umgicks för mycket så vi till sist blev le på varann och gled ifrån varann med en ryslig fart. Ska bli riktigt skoj. :-)

Ne, ska ut och göra rent åt hundarna istället, sen fixa katterna.

Puss och kram!!
Sen vänta på att Thomas ska komma hem från jobbet. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0