Oj...

Nu är två katter bokade. :-)
Fian, ska ni ha en? Så jag vet om jag ska lova bort den till en annan eller inte?!

Är i våran huvudstad just nu. Jag avskyr att vara här. USCH!!!

Bilar och folk precis ÖVERALLT!!!

Det enda positiva är att maten är halva priset, jämfört med hemma.
Men som sagt, jag trivs verkligen inte bland bilar och höghus och köpcentrum..

Imorn ska vi hem till pappsen, sen efter några dagar bär det av hemmåt igen.
Jag längtar redan hem!!!!

Träffade Min Jenni och min gudson idag. :-D Världens finaste lilla pojke. :-)  *goooooos*

Valt klänning nu också till  min tärna. :-D eller rättare sagt, hjälpt henne att välja.-;-)

Ne, sovdags snart, var VARMT i bilen ner hit idag!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Om ni ska till din pappa så vore det perfekt om katten åkte med ner så kan vi komma o hämta den i helgen:)

2008-07-10 @ 22:02:55
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Julia

Hur kan man avsky huvudstaden? Hur underbart som helst ;-)

2008-07-17 @ 16:00:29
URL: http://barajulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0