Sjukling.

Idag blev jag sängliggandes. Är så himla mycket jag skulle behöva göra. Ser ut som ett bombnedslag hela huset..
Men har ingen ork eller energi alls. Skulle vilja ut och gå en ordentlig promenad, men går inte det heller.

Vill bara sova mig igenom denna dag och hoppas jag mår bra imorn.

Gubben ska nog hämta en begagnad duschkabin idag.
Vi ska ha en i tvättstugan så att Lillebrorsan får lite eget, nu när han ska flytta hit om några veckor.

Ne, ska vila lite sen försöka fixa med tvätten för att sen stupa i säng igen!!



Har nog inte visat ungarnas lekstuga som Thomas pappa byggt nu i vår???!!! Är en dörr på den nu också. :-)

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj, det är ju snart! Stort grattis :-) Jättesöt lekstuga!

2008-07-25 @ 21:18:22
URL: http://barajulia.blogspot.com
Postat av: Julia

Och krya på dig förresten!

2008-07-25 @ 21:19:11
URL: http://barajulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0